äntligen

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva. urisel så att säga. men inget intressant har hänt. lr ja nått kanske. nu ska vi se.
skola, skola, träna, träna typ. men nu ska vi se.

skola alltså. nu har vi kommit igång med matte, "projekt logistik" och "teknik ur ett samhällsperspektiv". så alltså massa matte och två projekt i grupp. de kommer bli bra de här.

träning. hmm de går ganska bra. ja har nått lustigt med mitt knä så ja ska till sjukgymnasten nästa fredag. se om hon kan hitta nått fel på mina knän. hon hittar säkert inget. men men. vi har spelat matcher. vunnit två och förlorat en. vårt problem e juh att vi e dåligt med folk. får se om de e nått lag kvar nästa år. ja vet inte själv om ja e kvar. men hur ska ja klara mej utan fotbollen?

vad annars då. ja har hjälpt emmelie o flytta, burit soffa o tunga grejer. :) snart ska vi även flytta malin o norrby. dom ska flytta in i chefens gamla lya. de blir bra.  pappa har sålt huset, de blir storstädning av källaren på söndag. så de blir flytta honom till nytt me. Sen kommer ella hem i februari. de blir jättebra. (räknar me att vi ska flytta henne till eget då me. )

de här får nog räcka för idag. imorn så e de matte hela dagen o sen träning. härligt


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja kanske det!!! Jag har ju ditt nummer som sagt... Vet du någon dag du har tid? :)

2008-08-28 @ 22:13:59
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: sumpen

Nämen tjehenare min vän! Inte visste jag att du bloggade men nu har jag iallafall en finfin Jossan-länk på min sida, den du!

Ses i helgen då jeklar ska det kickas boll!

Puss o kraaam

2008-09-04 @ 20:38:15
URL: http://superbeccs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0