Två dagar till tenta

Lördag kl.14-18 är det mattetenta som gäller. jag borde plugga men givetvis finns de saker som är så mycke roligare. inställd på omtenta i påsk.

Veckan har iaf bestått av en hemsk muntlig redovisning och återlämmning av hemtenta. en 4:a i samhällsplanering. :)
Veckan fortsatte med att jag försov mig (har inte försovit mig till skolan på alla år, men nu), dock bara ett BP6möte men nu e jag iaf godkänd i Logistikprojektet. Resten av veckan skulle bestå av matteplugg, matteplugg och åter matteplugg. har kanske inte hållit på de helt. kanske inte alls. borde göra de nu.

okej, nu blir de matte. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till idag nu!

2008-12-13 @ 11:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0