Mamma Mia

Härlig första dag på semsetern. Spenderades på balkongen med mötley crue - the dirt, väldans skönt. Min roliga sambo har tillbringat HELA dagen framför datorn med stora lurar i öronen. han e social han. :)

Mitt på dagen mötte jag upp emmelie på nyfiket för lunch och tjejsnack. de va vi bra på tycker jag. :) planer för onsdag planerades, vadstena. Skönt att faktiskt hitta på lite saker när man väl har semester, blir så ofta bara sitta hemma.

PÅ kvällen packade vi bilen full med familj och åkte på bio, Mamma mia. Faktiskt ganska bra, typisk musikal. de här är nog min årliga bio, brukar bli max 1. ja e inget fan av att gå på bio men så här nån gång ibland så e de okej.

Nu när vi e hemkommna så försöker vi få våra katter att bli kompisar. men vår stora kattt e så fjantig. hon lägger sig på en stol och kommer den lilla nära så fräser hon. Den lilla e jättenyfiken men kommer inte så nära. hoppas att de kan bli kompisar snart. ja vill juh ha båda hemma samtidigt. O sen vill ja att min tredje kommer hem igen.

verkar som de blir grilla hos grannen imorn, trevligt.:)

Kommentarer
Postat av: ella

Jag har faktiskt också sett den :P Längesen jag skrattade så mycket av en film..

2008-07-27 @ 02:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0