Semester

De e så tydligt att de e semester. man orkar faktiskt göra saker på dagarna. Gött. ja va uppe vid 10 och fick för mej att köttfärsen behövde tillagas. Så ja gjorde köttfärssås, som tillslut smakade så mycke vitlök att inte ens rikard ville äta den. Misslyckat.:)

Under dagen har ja även hunnit med att läsa i min bok. Den handlar bara om samma saker men på lite olika sätt, så man fortsätter att vara nyfiken. jag rekomenderar den, för de e verkligen ett så annorlunda liv mot vad en normal människa lever. man kan liksom inte förstå hur mycke droger de tar. intressant bok iaf.:)

nu har jag varit o kört bodypump en timme, sjukt jobbigt. lustigt att man fortsätter. men de e så skönt efteråt. imorn ska jag boka spinning för torsdagen, måste ha bättre kondition när fotbollen startar i höst. Man måste juh orka springa en halvlek iaf. klarar juh inte spåret för knäna så spinning får de bli i sommar.

Nu ska ja duscha o sen till emma för chokladmousse, mums.:)

Så skönt med semester :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jassådu! är bodypump skitjobbigt med?!??!??! Ååh va du luras!!! ;)

2008-07-20 @ 14:22:28
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0