Ny satsning

Nu har ja lagt av mej lite me träningen. har bara kört 2 maxpass i veckan o ett rehab. nu ska de bli minst 3 max pass o 2 rehab. kanske simma?

Idag har ja klarat av ett bodypump pass. imorn ska ja förhoppningsvis hinna me aerobic o core. hoppas hoppas.

På torsdag börjar fotbollen. kommer mina knän klara av en säsong till?! de e frågan. men ja hoppas. ska ja sluta me fotbollen vill ja att de ska va för att de inte e kul, inte för att min kropp inte klarar av de. På torsdag håller ja tummarna för mina knän. då e de fotbollsträning me tränare Lina. :) 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det gick sådär... Fick 9,5 av 30 möjliga, haha! Så jag måste ha hjälp av dig snart igen! (A) Om du vill?

2008-11-04 @ 11:49:36
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0