fågeldansen och jul, jul

igår efter en lång dag i skolan skulle ja hem o ha en lugn kväll framför tv:n o somna tidigt. men redan kl. 20 insäg ja att de va fest på våningen över, suck.

Men de va juh inte bara de att de va fest utan dom hade typ HOPPFEST. dom körde fågeldansen, sedan spelade dom jul,jul, sedan fågeldansen, jul jul, fågeldansen o jul jul.

JAG HÖLL PÅ O BLI TOKIG.

Tillslut somnade jag runt 12. men jag vaknade igen kl. 03,35 av att det återigen var fågeldansen o hoppfest ovanför. Jävla grannar. Låg kvar i sängen som ett åskmoln men orkade inte klä på mej o gå o säga till dom. men springer ja på dom så ska ja säga till att de minnsann inte tolereras en gång till. de ska va iaf hyfsat tyst efter 10. INTE HOPPFEST OCH FÅGELDANSEN KL. HALV 4.

Kommentarer
Postat av: sumpen

HAHAHAHAHA sjukt roligt!

Du är en sån där granne som fick mig vräkt, by the way ;)

2008-09-14 @ 16:27:52
URL: http://superbeccs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0