ojojoj

Hmm innan igår så har jag varit lat i typ 3 mån. Igår fick ja ett ryck, gick till gymmet på förmiddagen och körde ett steppass och ett corepass. sammanlagt en timme. Sen på kvällen va de fotbollsträning. Även då fick ja ett ryck och fick för mej att jag skulle vara med. Sagt och gjort, ja va me nästan hela träningen. ja fuskade lite när vi skulle springa 4 varv runt planen. ja sprang bara två. De va jobbigt så de räckte.

På kvällen hade ja redan ont i kroppen, främst ryggen och låren. Ja undrade om ja ens skulle komma ur sängen idag och hur mina knän skulle må. Knäna e de absolut inget problem  med idag, inte ryggen heller. Däremot så har mina vadmuskler dragit ihop sig så just nu så kan ja knappt gå, i alla fall inte me raka ben. För går ja me raka ben så får ja kramp. Men som sagt inget ont i knän lr rygg. Asbra. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Skit braaa!

2009-04-23 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0