v.17(16+0)

Nu va de ett tag sen sist igen. Lite har vi klarat av iaf. Vi flyttade pappa igår. Tanken va att vi skulle börja flytta redan i söndags men hon som bodde där tidigare hade inte städat än. Så igår blev de av iaf. De va pappa, sebbe, farmor, farfar o jag från början. Pappa va frisk, sebbe jätteförkyld, farmor har reumatism så hon kunde juh inte bärs mycke, farfar e inte riktigt frisk och borde inte bära så mycke o sen va de jag, gravid i v. 17. Dessutom skulle han vill tredje våningen. EFter första lasset va de flesta av oss helt slut. Men vi jobbade på tills vi fick lite muskelhjälp i form av Rikard o Anders. De va välbehövligt.

Dagen har varit en ganska jobbig dag. Gjorde ordning lite risgrynsgröt imorse o mådde jätteilla. Ja ska verkligen inte äta/dricka mjölk på morgonen. Det fungerar inte. Ja borde lärt mig. rikard o ja gick på en promenad förut iaf. skönt me frisk luft. Vi var o inhandlade en bandyklubba till rikard o lite småsaker till julklapparna. Kanske skulle sätta mej o slå in lite julklappar nu? Vi får se va de blir. :)

På lördag åker jag till malmö för att handla julklappar med Ella. Vi får hoppas att vi kan hitta något. MEn vi har inte så många kvar. Bara pappa tror ja. :O

Magen växer. Imorn e de bara en vecka kvar till amningsinfon. Det ska bli kul tycker jag. Få se vilka som ska få bebis samtidigt som vi. Man brukar få gå på nygrupp men eftersom att vi inte visste hur längt vi va gångna så fick inte vi de. Så nu blir de intressant o se vilka som mer e gravida. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0