blondinbella?

Av någon anledning så läste ja precis blondinbellas blogg. Ja måste säga att ja har lite svårt för henne o ja grundar detta på vad hon skriver i sin blogg. Hon hade skrivit ett inlägg när hon hade varit tvungen o städa i 1,5 h och tyckte att hon inte borde ha ändrat vilken dag städhjälpen skulle komma. Städhjälp? som 18-åring? ska man inte ens försöka o klara sig själv? visst hon har juh pengarna o kan ha hemhjälp, men varför? lat lr bekväm?

Sen skrev hon ett inlägg om att hon ska åka till Branäs. Tydligen så hade hon tvingat sin pojkvän(som ville åka bräda) att åka skidor. för bräda va barnsligt? Ja vet inte, men borde man inte få bestämma sånt själv?

Nu har ja skrivit av mig lite, av egentligen ingen anledning. Men rikard e juh inte hemma sp ja va tvungen o ventilera mig lite.

Nu ska ja snart baka bröd, bullar o pizzabullar. :)

Kommentarer
Postat av: sumpen

Jag håller med dig - snowboard är det bästa som hänt mänskligheten sen vi slutade vara svartvita!

Och så saknar jag dig fanimig också! :) Puss

2009-02-24 @ 00:32:26
URL: http://superbeccs.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej, ville bara kommentera ditt inlägg om blondie. Japp hon var i "mitt" branäs o försökte vara cool... Lyckades hon, nja... Det var inte alls mycket folk som kom fram till henne, o det var hon som tog kort på allt o alla...

Hoppas det är bra där hemma... kram

2009-03-02 @ 20:26:06
URL: http://sarasjoberg.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0