händelserik helg

I fredags va de sexparty hos johanna. Ja kände bara Jennie och Johanna o tanken för många var att supa sig full. När man då e nykter så märker man tydligt hur de ibland spårar ur. Man märker tydligare hur respekten för andra försvinner när man dricker. Den stackars tjejen som hade hand om partyt fick ofta prata för halvt manskap (pga antingen plötslig rökpaus lr gråt) och oftabehövde hon skrika för att höras. Det är säkert alltid så, bara att ja inte e så van. annars va de ganska så trevligt. Men jag hoppas att de syundande partyt hos mej inte blir likadant.

på lördagen bjöd ja pappa o Sebbe på tacopaj. Sen bar de av till vadstena med Malin. Dåliga vibbar direkt när vi kom dit. :) Varför e de alltid så? dåliga minnen? Nja, snarare lite suddiga o mycke fjortis. :)
Förfest hos Adams kusin Jimmy, lr ja snarare släktträff+ jag o Malin. De va adam, adams två bröder o två kusiner. Men de va ganska trevligt. Men de kändes ganska skumt. malin o ja har gått vidare, skaffat jobb, sambo, börjat plugga igen. Liksom blivit lite vuxna. Några av dom hade jobb, men mycke alkohol, mycke alkohol många dagar i veckan, knark mm. De e så stor skillnad. Men de känns som om ja valde den bra sidan. :) Men faktiskt i de stora hela en kul kväll. Men de låg något väldigt välbekant över de hela. Väldigt Vadstena. :)

Dagens aktiviteter har varit ganska lugna. Försök till plugg, lite matplanering, storstädning av köket, EM-finalen i handboll. Helt okej slappdag. Imorn e de skola igen. Dessutom ska ja omboka min klipptid. Ja måste hinna komma hem till box-passet på torsdag. :) Nu ska ja smörja in mitt ansikte i mina dyra krämer o sen e de sovdags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0