Tårta o utmaning

Första dagen på länge som ja går upp tidigt, ja har juh varit sjuk hela förra veckan och sen har de vart helg. Idag skulle ja me va hemma men vaknade 07,20 av att sotaren plingade på dörren. Jag blir så himla stressad när folk ringer på dörren så ja drog på mej en tjocktröja men inga byxor. Men ja hade faktiskt trosor. :) Ja ska kanske påpeka att ja sedan somnade i soffan. Väl vaken igen bakade ja o rikard Schwarzwaldtårtor. Ja fick inte smaka, för dom tog rikard me till jobbet. lika bra de antagligen.
 

PÅ eftermiddagen har ja pluggat, men de har gått sjukt trögt. Ja får fortsätta imorn för då börjar skolan redan kl. 8.

Just de, ja har blivit utmanad av Stina:

- Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
- Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
- Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

Så här kommer min bild:


Den e på vår minsta katt Sessan, på bilden ca. 13 veckor gammal.

Ja utmanar: Ella, Malin, Jossan, Sebbe, Chrille och Sumpen :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nejch, inte än! =) Flyttar 1/3 :) men är hos mamma och så hjälper jah till i lgh. Men åker hem igen på söndag för att packa och jobba :D Förresten kan jag inte anta utmaningen, det är inte min dator och här finns knappt några bilder!

2009-02-10 @ 21:40:05
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: Stina

japp, eller han jobbar ju hos oss, fast i en annan grupp så vi gör egentligen inget tillsammans förutom att fika, typ. Hur känner du han?

2009-02-11 @ 04:39:43
URL: http://pindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0