Nytt liv

Nu ett tag har vår katt varit lite tjock, ja har misstänkt att hon skulle få ungar men de har juh inte liksom kommit nått, fören idag. Jag vaknade av att hon ville ligga väldigt nära, något hon inte gjort på länge. Sen började hon andas väldigt häftigt och dra upp ena bakbenet, dessutom läckte de ut nån vätska på mitt lakan. Då började ja tänka på att de snart skulle komma ungar. Jag som egentligen e ledig idag fick panik och var klarvaken. Ja satte mig vid datorn o sökte på google. vad vet jag liksom om födslar? :)

Tillslut såg ja att de va dags, ringde rikards mamma i panik, men de gick jättebra. :) En liten svart kattunge ligger nu ihop med sin mamma i Rikards byxlåda. :) Hitta precis nyss att ungen har en vit svanstipp precis som sin mamma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0