bugar och bockar

Ja e juh ingen storbloggare, men idag (som de få gånger ja bloggar två gånger samma dag) måste jag bara skicka ett stort grattis till Helena jonsson, vår skidskyttedrottning. Ja har ganska lätt att leva mig in i olika sporter o ja satt o va sååå nervös när Jonsson och Wilhelm kom in till sista skyttet. Jag har juh egentligen ingen koll alls på hur det är att stå o skjuta me den press dom ändå har, de närmsta ja kan komma är en vanlig straffläggning i skadevi cup. O de e ganska så mycke lättare att sätta en straff i en fotbollsmatch på lägsta nivå än o skjuta på 11cm stora prickar på 50 m avstånd i en världscupsavslutning. Alltså inte så stor chans att ja om möjligt kan förstå hur de känns men ja e sjukt imponerad. Tur för min del att vi har sånna här talanger i Sverige så ja får min beskärda del av framgång, tyvärr då inte pga mej själv men ja får iaf njuta av Sveriges framgång. Helena Jonsson, underbara människa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0