Återigen Söndag

Söndag betyder fotboll. Idag e de derby på Kungshöga, mot MAI. Jag ska inte spela utan bara stå som ledare på sidan. Det passar min rygg perfekt. De kommer gå jättebra.

Gårdagen innebar fotboll och eurovision. Jag joinade Lina o Julia för herrarnas match. Dom va helt överlägsna. Hade kunnat bli hur många mål som helst men nu blev de bara 6. Men den som har Daniel Sandström i Correncoachen kan nog vara glad. 3 mål blev de igår. På torsdag väntas de derby mot Mjölby södra, intressant.

Sen igår va de juh som bekant eurovision. Första halvan va urusel o andra halvan va lite bättre. Men de e juh få låtar som ens e bra. Så tycker jag iaf. Men de va en trevlig kväll med grillning o ihop me trevligt sällskap.

I onsdags va de födelsedag. Den va hemsk, iaf första halvan av den. Sen fick ja tårta o då blev allt bra igen. :) SAtt på nyfiket me malin i 3(?) timmar. de va väldigt trevligt.

Nu e de bara några få veckor kvar tills tentorna drar igång, nu gäller det att klara alla tre. Då kan man slappna av lite i sommar o bara tänka på statistiken till hösten. Men de blir inte mycke vila. För när tentorna e klara så blir de jobb. Tillbax till bt.

Nu ska ja peppa inför fotbollen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0