Storm

Återigen dess grannar. Ja förstår inte riktigt hur deras dygn ser ut. I natt va de nämligen uppe och fixade i deras förråd (som ligger vägg i vägg me vårt sovrum). De va dörrar som slog o de lät som om nån bröt sig in nånstans. De va därför ja gick upp o skulle kolla va de va som lät. Då tittade ja ut genom titthålet på dörren o såg dom. VARFÖR fixar man i förrådet kl. 1 på natten? Dom slutade iaf till kl. 2. Ja låg o hoppades att de skulle flytta, men de e nog inte så troligt.

Jag ringde personalavdelningen på BT förut för att kolla vart ja ska jobba i sommar. Hmm de visste de inte än. Så vi får se vart dom behöver mig, la ja dom behöver mig nog inte nånstans men vart ja e minst ivägen kanske. För min del kan ja gärna gå hemma me full betalning. :)

Ja måste bara lägga ut en bild på min fina blomma som ja köpte i måndags. Den pryder vår balkong nu. :)



Om bara för de en bild på vår stora kisse som ja hittade liggandes så här, i rikards gitarrfodral. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0