Dags igen

Meningen va inte att ja skulle skriva här fören på fredag men hemligheten har juh redan läckt ut (av mej då givetvis eftersom ja har så svårt för hemlisar). I slutet av maj är det meningen att det ska bli en bebis här i lägenheten. O nu har jag även gått förbi den kritiska perioden och går imorn in i v.13. Det känns otroligt bra o rätt. Nu har även magen börjat växa på ett sätt den aldrig vuxit på förut. Nu känns den som en boll. :D På torsdag är det ultraljud. Då hoppas jag att de e ett litet hjärta som slår därinne. Det ska bli väldigt spännande.

Som det ser ut nu så ska ja ta studieuppehåll redan efter jul. Jag kommer inte orka åka till norrköping varje dag o fokus kommer nog inte vara lätt att hitta. Så jag ska ringa BT på torsdag o boka tid för ett möte. Se vad dom kan erbjuda mej för jobb. Ingen optimal situation för dom anar jag, eftersom att jag bara ska jobba i lite drygt 4mån. Vi får se vad det blir. Förhoppningsvis har dom nått på kontoret så ja slipper montera. :D

Fortfarande skola, men de går sjukt trögt. Ingen motivation alls. Bara en kurs som ens känns intressant. Som tur ede sånt som ja tänkt arbeta med efter skolan sen, o de e juh bra. Syrran har börjat skolan med. Lite skillnad på hennes utbildning o min. hon ska visst till Tazmanien nästa höst o plugga. Hon e duktig hon, man kan juh inte annat än bli lite stolt. :D

Vi har fått en liten bebis i kompisgänget, en supersöt liten Millie (bestämt?). Ett stort grattis till Ella o Oskar. :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis igen!! Och jag tycker det är toppen att du börjar blogga lite igen så att man får lite koll på dig ;)

2009-11-04 @ 20:14:41
URL: http://heavenlyjunkies.blogg.se/
Postat av: stina

GRATTIS!!!!!!!

Fy så roligt, och jag håller med Jen, skriv mer, vi vill höra allt! :)

kram

2009-11-09 @ 14:08:56
URL: http://pindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0