Experiment

Nu på morgonen har jag experimenterat när det gäller frukost. Jag har juh haft problem med illamående på morgonen o tänkte att de kanske hängde ihop med den frukosten jag ätit. Innan har ja ätit en tallrik me fil, musli o russin. Det gick sådär. Idag har ja provat med havregrynsgröt me jordgubbssylt o mjölk. Än så länge känns de sådär. Inte mycke bättre men ändå lite. :) De måste juh funka för de e inte så där himla lätt att klara sig i skolan när man e hemma fram till 10 varje dag pga illamående. De e nämligen runt 10 de släpper. Man skulle juh kunna tycka att ja inte skulle äta nått på morgonen men se de fungerar inte heller, då mår ja illa för att ja inte ätit nått ist. Litet dilemma ja har just nu. E de nån som har en lösning i problemet så e de mycket välkommet. :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

vilket lindrigt illamående ändå =) Dufår småäta så länge du mår illa. äta kex. annars kan du köpa åksjukearmband på apoteket:)

2009-11-16 @ 18:06:17
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag levde på kräm med mjölk i början..

o smörgåsrån..=)

o glass åt jag.. struntade i vad jag åt o vilken tid.. huvudsaken känns ju som man får i sig nåt o hittar sin grej som lindrar..:-)

2009-11-17 @ 00:14:44
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag har några ingefäratabletter som är för illamående vid graviditet, hjälpte inte så mycket på mig då jag tycker ingefära luktar förfärligt. Så jag kräktes typ av att öppna burken. Men du kan få dom och prova om du vill? :)

Sen åksjukearmband som sagt, funkar på många. (men inte på mig det heller)

2009-11-30 @ 10:41:03
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0