UL

Idag har vi varit på ultraljud. Jag var otroligt nervös, tänk om dom inte hade hittat ett hjärta som slog eller någon annan stor defekt? Men, som tur e, så fanns det ett hjärta och inga synliga missbildningar. Alltså ett friskt barn. :) Dessutom fick vi se ett väldigt livligt barn, tur att de e så litet fortfarande så man inte känner nått. Nu tror jag de t är lugnt ett tag framöver. Nått besök hos barnmorskan tror ja o sen ytterligare ett ultraljud precis innan jul. Dock så tror ja vi ska göra ett privat ultraljud så vi får reda på vilken kön bebisen har. de vill ja veta. :D

När vi ändå var i motala så passade jag på att vaccinera mig. Nu slipper ja våndas över beslutet och barnmorskorna tyckte absolut man skulle göra de. så ett stick i armen blev de.



Nu ska ja försöka fokusera på skolan i några veckor framöver. Vore skönt o bli av med några kurser iaf. Hade bestämt mig för att strunta i optimeringen men sen hade jag blivit i team med johan under labbarna o de vore juh elakt o svika honom. Så nu får ja ta tag i de me. :)

Kommentarer
Postat av: Ella

Så fint!! :) Var längesen jag var inne och läste här så hade missat lite. Skönt att allt såg fint ut och att det går bra.

Klart ni ska komma hit nån dag, vi ska bara komma iordning liiite mer ;) Så att det är nåt att se haha. Har lagt ut några fler bilder på henne nu :)

2009-11-30 @ 10:35:30
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0