dax igen

NU har jag varit sjukt dålig på att uppdatera här. Jag har inte haft nått vettigt att skriva helt enkelt. Men skolan har iaf dragit igång på allvar igen. Vi har kört igång ganska bra redan. V.38 blir en tuff vecka. Inte nog med att de e mycke i skolan, dessutom ska vi antagligen bli av med våra små kattungar. Det bävar jag mest för. Jag la ut en annons på blocket igår och det är redan tre som har ringt/mailat. Men de känns juh inte kul. De bästa vore om de va folk ja känner som ska ha dom, då kan man juh hälsa på. NU vet man juh inte va de e för folk som dom ska bo hos. tung. Har legat i soffan me Esther idag o myst. Bäst att mysa medans man kan. Iof vet ja inte hur mamma katt kommer ta de, de e säkert lugnt eftersom hon inte e ensam, för hon har stenkoll på dom just nu. Hmm ska försöka få rikard att ta försäljningen, annars blir de nog för jobbigt för mej.

Nu sitter ja o försöker komma på nått o äta. De e juh så tråkigt. Största problemet på hela dagen, vad man ska äta. Just nu e vi ganska begränsade, vi väntar på att bostadsbolaget ska komma o byta vår frys som inte fungerar. dom skulle kommit i onsdags o nu e de torsdag o ingen frys e bytt. Skit.

Mycke tråkigt på en gång nu. MEn de finns fakttiskt bra saker me även om de knappast verkar så. :) Just nu ser vi fram emot att Ella (inte syster) snart ska föda. :)

Kommentarer
Postat av: Ella

Tyckte du sa sist att du kände alla som skulle ha kattungarna? Förstod nog fel insåg jag nu. Tråkigt att redan bli av med alla. Man hinner ju fästa sig rätt fort.

Tur jag kunde bidra med nåt bra iallafall :) Haha. Exakt 1 månad idag. Eller mer..eller mindre.

Hur var barnvagnen? Provkört den? ;)

2009-09-08 @ 12:44:26
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0