jajjemän

Första konditionspasset på ett (!) år. Atep styrka (typ bodytoning) i 75 min. De va svettigt kan man säga. :) men skönt, så de blir nog fler sånna. :D måste bara skaffa ett nytt träningslinne så folk slipper se hur mycke ja svettas. :D

Eftersom att de har regnat så sjukt mycke idag har vi inte hittat på så mycke. Men ja o Max har varit på BVC, de va redan dax för 3 månaders kontroll. De går lite för fort. Men de va en jättetrevlig sköterska, mycke bättre än hon ja brukar ha. Men iaf, de va vägning, mätning och vaccinering. Vi jämför Max kurva me min, eftersom de bara skillde 100g när vi föddes. Jag vägde 5 500g och var 57cm lång vid 3 månader och max väger 5 555g och är 58cm lång. Inte så stor skillnad. :) Sen va de vaccinering o de gick faktiskt ganska bra, han blev lite ledsen men de gick över ganska fort. Men hon sa att jag var en superbra mamma och att Jag o Max var ett bra team. De säger hon säkert till alla men hon lät så arlig, så ja väljer att ta åt mig. Nästa besök är vid 4 månader och då e de dax för matprat.

Imorn ska vi till söderköping o träffa emmelie, på onsdag ska vi träffa jennifer någonstans och på torsdag e de dax för dopsamtal. Måste försöka komma ihåg att ringa hyresgästföreningen me. De ska la inte vara så svårt?

Kommentarer
Postat av: tina

Hejsan! Tack för fikan häromdagen, jättekul att se hur stor lilleman blivit.

Tänkte kolla om du har lust att skicka en länk till den där sidan med tatueringstexter du pratade om?



kram

2010-08-15 @ 11:36:59
URL: http://pindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0