Ledig vecka

De e juh väldigt vad man hinner med mycke på en ledig vecka o ändå har bara halva vecka gått. :) Men fullt upp har de varit. I måndags tog ja me Sebbe o åkte till Mia i Norrköping för klippning o färgning. De va välbehövligt för oss båda. Mitt håt blev en bit kortare och mörkare. Ser typ svart/rött ut i vissa ljus. Men de känns kanon. Blev en liten runda på stan me pappa o sebbe med innan de va dags för oss att åka hem. JA hade juh ett tåg som jag skulle med. Tåget var faktiskt bara 75min försenat fram till malmö, så de va iaf överkomligt. Väl hemma i ellas "lägenhet" blev de att sova ganska skapligt.
Dagen efter började med en fika, de e tydligen de man gör som student, med Johanna och Sofia. Sedan bar det av mot Malmö högskola eftersom dom hade lektion. Ja hade varit duktigt o tagit me mina ekonomiböcker så de spenderade jag två timmar med. Sedan blev de second hand shopping. Ja trodde aldrig att ja skulle hitta nått men de blev två bodys o en bok för sammanlagdt 45kr. Ja e lite rädd att efter idag, torsdag, så kommer de inhandlas änu mer små kläder. :) Kvällen avslutade vi med pitabröd, film o ostbågar.
Onsdagen skulle ja me tåget redan kl. 09.15 o ella skulle jobba. mitt tåg var faktiskt i tid hem. Ja har haft sån tur me båda tågen. De e ja tacksam för.
De va iaf trevligt att komma hemifrån lite o träffa ella, eftersom att hon inte e hemma så ofta. :

idag om bara några timmar e de dags för 3D-ultraljud och att få reda på vaad de e för liten sak som gömmer sig i magen. Är faktiskt inte så nervös än, men ja lär juh va de sen. :D såå spännande. kan tänka mej att de blir ett inlägg till sen när vi kommit hem. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0