en helt vanlig måndag?

Så känns de iaf. Max o ja har egentligen inte uträttat nått vettigt alls. Vi har dock varit med rikard o hämtat de sista plattorna till uteplatsen på baksidan. Tanken är att de ska vara klart till torsdag då de e kalas för Rikard. Han fyller juh faktiskt hela 26år. På kvällen sen ska vi ut o äta lite. Max ska ha barnvakt för första gången. Ingen lång stund men några timmar. Vi firar nämligen 4 år tillsammans och tvåårig förlovning. De måste vi fira lite iaf. :)

Våra kvällar e långa, vi har fortfarande ingen tv som fungerar. På dagen gör de att vi får lite mer gjort men kvällarna är bara långa. MEn de blir mer tid framför datorn. Behövs de? Nja.

Vi går i tatueringstankar här hemma. Jag har två texter som jag väljer mellan. antingen:

den vackraste stunden i livet var den när du kom..
eller
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return!

Om de blir de första är tanken att rikard ska tatuera in noterna till just de stycket. O den andra texten e bara för mej än så länge. Ha gärna synpunkter. :) Den utvalda platsen är min högra underarm. tanken är att båda ska representera familjen som just nu e Rikard o Max. Men utan namn så kan juh familjen utökas lr, vilket inte är planerat, förminskas. Vad ska ja göra? :)

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag måste nog rösta på Lasse :) Mycket vackert med noter på rikard och text på dig måste jag säga, fyndigt! Hälsa fyllot och Max ;) så ses vi i slutet av augusti!

2010-07-06 @ 07:39:16
Postat av: Ella

Jag tyckte det första lät fint, speciellt om Rikard ska ha noterna till. Lite ovanligt och en fin idé. Den andra texten var också väldigt fin iofs. Förstår att du har svårt att bestämma dig!

Jag skulle med gärna tatuera något. Har massa ideér. Men är lite för feg.

2010-07-06 @ 14:05:51
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0