Nygaddad

Igår va Ewah här i värmen o gav oss varsin ny gaddning. Dom blev jättebra. Pappa o sebbe va här me o pappa bjöd på mat så de blev en lugn kväll.


Min, placerad på min högra underarm


Rikards, placerad på revbenen, på vänster sida

Vi har som alla andra de lite jobbigt me värmen. Speciellt Max, han tycker inte att de e speciellt kul. Nu har vi iaf tagit hem fläkten, så vi kanske kan få lite svalka.

vi va på besök hos BVC idag me. 2månaders kontroll. Max väger nu 4620g o är 55cm lång. Stora killen.


Far o Son


Så här ligger Max o sover nu. Han verkar nöjd. :)

Kommentarer
Postat av: Ella

Dom blev jättefina! Båda två! Jag hoppas ni är nöjda! Vilka fina kläder Max har förresten! :D

2010-07-13 @ 22:04:15
Postat av: jennifer

oj! Det ser ut som Rikards gjorde ont?! Med den blev också jätteifn! Vad är det för noter? Kul med lite annorlunda "barnets-namn-tatuering"!

Hans syrra verkar vara jätteduktig måste jag säga!

2010-07-15 @ 08:16:09
URL: http://heavenlyjunkies.blogg.se/
Postat av: jennifer

Kom hit av en slump, ser att du tattuerat precis vad jag tänkt:) Lr jag har tänkt att skriva: Den vackraste stunden i livet var den när ni kom,(och sen mina barns namn) :) På insidan av överarmen:) Din var kanonfin.

2010-08-02 @ 12:20:44
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0