Träningsvärk? japp!!

Igår blev de ett pass me bodypump. satan va gött de va. O va skönt de e me träningsvärk idag. :D De blir fler pass framöver, de kan ja lova. Fegade på vikterna me, men de va nog bra. Börjar lugnt. Men snart måste ja ta tag i konditionsträningen me, för nästa år e de tjejmilen som gäller. :D

Max har varit lite gnällig nu ett par dagar o igår sov han väldigt dåligt under natten. Men igår somnade han inte fören typ 11 o när han vaknade första gången imorse va klockan 6. Dessutom efter ganska många nätter i min säng så sov han i sin egen. Ja hade massa plats, underbart. :) Nu ska vi försöka få ordning på lite rutiner igen så han sover i sin egen säng. De blir så synd om min kropp annars. Jag brukar få ligga på kanten på sidan med Max typ i armhålan. Sen han Rikard typ 75% av sängen, fast han inte behöver så mycke. :)

Nu e de torsdag o vi har hittat på nada den här veckan. Ja vill iväg o göra nått medans Rikard trivs bäst hemm. Men lite minigolf kanske? Vi ska juh iof iväg till Normlösa imorn på kalas och till Bodaborg på lördag. Men veckorna då?

Kommentarer
Postat av: beccs

Det e så kuuvl o läsa vad du har för dig och följa min favvokille via bilder då o då! :) Tack för grattiset igår. Puss o kraam

2010-07-25 @ 20:27:58
URL: http://superbeccs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0