Fler dagar som idag, tack!!

max och jag har varit på utflykt idag. Jag behövde lämna min TENS-apparat som jag lånat. Vi tog en tur till Babyproffsen och IKANO-huset me. Lite fick ja med mej därifrån. bara till Max givetvis men ja försökte faktiskt hitta nått till mej med. De gick inte så bra. Vi hade med oss nya vagnen som vi köpte igår (vi var inte så nöjda med vår första) o den var kanon. Lättstyrd och tog väldigt lite plats i bilen. Max verkade gilla den me, för han sov hela tiden vi va iväg. De tråkiga med att vara iväg är att ja inte riktigt vet hur ja ska göra med amningen. Jag känner mig inte riktigt redo för att göra de på allmän plats än.


På vägen hem åkte jag förbi Volvo för att kolla upp om det fanns airbag på passagerarsidan i vår bil (bra att vara på den säkra sidan) och det gjorde det inte. Så nu kan vi ha babyskyddet i framsätet. Nu har de funkat väldigt bra att ha honom bak men de kan vara skönt att iaf veta om man har möjlighet att ha honom fram.

Sedan var det dags för besök på BVC. Han växer så de knakar. idag vägde han 2920g. Snart 3kg, min stora kille. :)

Väl hemma var det hög tid för mat, men han verkar ha spytt upp allt igen sen. Så Rikard badade honom, han älskar att bada. :) Sen har han sovit lite mer, så ja har passat på att dokumentera allt (?) han fått. Har säkert missat en massa, men lite har ja fått med. :)

Imorn ska vi till söderköping för att titta på bal :) Det blir nog väldigt mysigt. tyvärr så åker Rikard till varberg och ska vara där hela helgen. De känns rätt så tungt, men vi har fyllt helgen iaf. På lördag e de städdag i området, match och början på nationaldagsfirandet i skge. På söndag ska jag o mamma ta en sväng på nationaldagsfirandet me. så de går nog ingen nöd på oss. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0