Full fart

nu har jag varit så där dålig på att skriva igen. men ja ska försöka skriva ner lite smått iaf. så ja kan ha för max.
Jennie var på besök förra måndagen och det fikades med Jennifer o Tina på tisdagen.

På torsdagen hämtade vi Ella på station i lkpg. De följde vi upp med lite shopping på IKANO eftersom skattepengarna kommit. :) Jag som sällan köper kläder till mig själv kom hem med två par shorts, två linnen o två stickade tröjor. Fick med mig en body o ett par jeans till max me. :) Ella o ja tog en tur till Hogstad o sharpman me. vi skulle handla "studenthänge" till Felicia. Ja hade nämligen fått en snilleblixt, enligt mig själv. Så ist för att köpaa ett gosedjur att hänga runt halsen så köpte vi en ansiktsborste (till häst) o hängde i ett band med en studentmössa på. Den kanske hon får användning för iaf. :)

På fredagen va de dax för student så de bar av till söderköping. De gick visst lite fort o de slutade med en böteslapp på 2800kr. Till mitt försvar va de rikard som körde men de e inget roligt att betala iaf. Själva studenten missade vi för de Max var tvungen att äta då. men vi fick vara med på festen efteråt iaf. det bjöds på mycke alkohol och fullast blev John, Felicia o Rikard. O rikard som blir så himla rolig när han e full, inte. men han klarade sig genom kvällen utan att slå sig nämnvärt. :)Iaf grattis Felicia till studenten. :)


I lördags va de examensfest för Norrby-polis ute i malexander. Där fick vi mat som jag tyvärr fick avnjuta endast ihop med max för givetvis ville han ha mat samtidigt. :) Vi fick en inbjudan om midsommar, vilket nog kommer bli kul. De blir nog ingen lång kväll för oss men kul att ha något o göra iaf. :) Vi var även bjudna till malin o Norrby på kvällen på lördagen men kände att vi inte riktigt var så pigga. Dessutom va max rätt gnällig o de blir inte så roligt om man ändå vill ha tutten hela tiden. Så rikard åkte o hyrde film. De blev Daybreaker, The boondock saints 2 och Sherlock holmes. Dom va faktiskt ganska bra alla tre. :) Så ist för fest så blev de hemmakväll.

Max provar Millies stol

Ella är barnvakt :)


Söndagen spenderades i soffan. Max var supergnällig och ville inte sova utan bara skrika. O när han väl somande så var det på mitt bröst så där blev ja fast. Han ville bara somna vid bröstet så de blev amning i sängen o så fick han sova mellan oss i natt. Även idag måndag har han varit lite gnällig, men nu sover han i sin babysitter. jag har faktiskt tom lyckats få honom att suga lite på en napp. :) ingen lång stund men ja hann få bildbevis. :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0