Äntligen helg?

Ja för mej som går hemma är det inte så stor skillnad på vecka eller helg. Men vi har Rikard hemma hos oss hela dagen istället för efter 3. De e faktiskt ganska skönt. Imorn ska vi åka och fira Rikards morfar som fyller 88 om ja inte har helt fel.

Idag skulle vi gått en promenad med lisandra o Milo, men Milo hade visst ramlat o slagit sig ganska rejält i munnen så de blev inget. Jag hoppas att det inte var så farligt sen tillslut iaf. Istället ville Jennifer ta en fika och det sa vi inte Nej till. Så vid 2 gick max o jag till Gusto. Sen blev de en promenad till kära gamla BT (?). Jag släppte in Jennifer med mitt passerkort så ja hoppas hon inte gjorde nått dumt därinne. :) Sen gick Max och jag hem. Dum som jag var hade jag tagit mina stövlar, ville juh vara lite fin. Men en lång promenad i dom var inte så bra. När ja kom hem hade jag en blåsa under foten. Det i sig kanske inte var så farligt, grejen var att ja skulle gå på step/styrka kl. 17. Men med lite smärta gick de med. :)

I onsdags hade vi alla mammor och barn (utom emma o Wille som ligger på nån strand o solar) hemma. De var faktiskt inte alls så trångt. De största problemet var nog att alla barn var hungriga samtidigt och vi hade bara en matstol. Men de löste vi med en babysitter och snabbmatning. Det var iaf lika trevligt som vanligt. Vi hade en hårdiskussion och igår gjorde ja som du sa, lisandra, och de blev kanonbra. Tänk va svårt de ska vara o göra som frisörerna säger att man ska göra. På kvällen sen körde jag Aerobic/styrka. De va jättekul, men de blir nog inte fler gånger tyvärr. Mina knän klarar de inte och de e juh inte kul att fjanta runt och inte ta ut rörelserna. De får helt enkelt bli som förr, måndag, torsdag o lördag.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Usch då inte skönt med skoskav :(

haha du ska bara veta vad jag ställde till med där inne sen....

tack för sällskapet igår! :)

2010-11-20 @ 11:59:10
URL: http://heavenlyjunkies.blogg.se/
Postat av: Lisandra mamma till Milo

där ser du ibland e de bra att lyssna på vad frisörerna har att säga;)

tack för omtanken med Milo men han mår bra, tanden klarade sej, vara "bara" tandköttet som fick sej en smäll o blev blått, men han verkar inte ha nåt ont!

ha en trevlig helg!

kram

2010-11-20 @ 13:46:46
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Lisandra mamma till Milo

sv: vi får se till o fixa en sån kväll nån gång vi mammor:)

2010-11-21 @ 15:24:48
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Lisandra mamma till Milo

sv: ja men de blåser ju halv storm ute oxå o då fryser ju min lill skrutt, sitter ju inte så skyddat i pulkan o så "täpper" han ju igen hela tiden o ska hålla andan när det blåser haha;)

2010-11-23 @ 12:35:31
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: stina

hej! har du och max lust att ses på torsdag eftermiddag? eller fredag efter lunch typ? :)

2010-11-23 @ 18:23:51
URL: http://pindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0