bloggpaus?

Jaja bättre sent än aldrig. Bäst att skriva innan dom arga kommentarerna kommer. :)
Veckorna går o Max växer o växer. Om några dagar är han 6mån. Jösses va fort de går. Idag försökte vi ge honom välling, men de gick inte så bra. Ja ska försöka imorn igen o se om de går bättre. De vore nämligen väldigt bra om han kunde äta de, så Rikard kan ta hand om maten på kvällen med. Då slipper jag vara så bunden hemma. Vi får se hur de går, för o andra sidan så e de så mysigt o ha honom så nära. O de e så smidigt att amma. Vill ja verkligen ge upp de? Vi får helt enkelt se hur de går.

På tisdag ska vi börja på babysim. De ska bli så himla roligt. Han trivs verkligen i vattnet hemma så ja tror han kommer älska de. De hoppas ja iaf. :) Han har fått ett par snygga badbyxor o en ny handduk. O ja har faktiskt införskaffat en baddräkt. Ja har nämligen bara en underdel till min bikini, resten har blivit för litet, o när ja skulle leta bikini i fredags så fanns de givetvis inga. Så en baddräkt blev de. Då slipper ja juh iof visa alla mina underbara(?) bristningar. :)

Vad händer annars? Just nu sitter ja o försöker komma på julklappar, snacka om svårt. Ja har inga idéer alls. o de e så många som ska köpas. En tur till ullared hade suttit fint, men de finns inte riktigt tid för de. Blir lite svårt me Max. Tar de sen när han e lite större.

Imorn åker vi till Emma o Wille. O sen e de träning på kvällen. Medley is my new home. :)

Önskar ja hade bilder på mig när ja va bebis på datorn. Ska fixa de, för här e en liten kopia. :)

Äter på allt.!!

Tack Tina o Jennifer för mina fina skor. :)

Kommentarer
Postat av: stina

dom där pjuxen måste väl göra alla andra bebisar avis? :P och kul att han vuxit i dom! jag kommer nog hemåt i helgen, så har ni lust med en fika så säg till! :)

2010-11-07 @ 21:37:37
URL: http://pindur.blogg.se/
Postat av: eva

har du testat att pumpa ut bröstmjölk och blanda med vällingen...

jag blandade ersättning och välling när jag började ge milo välling..först mycket ersättning och lite välling och sen ökade jag succesivt vällingmängden..

2010-11-08 @ 12:58:25
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0