Snö snö o lite ersättning..!!

Vi har stannat inne hela dagen pga all snö. vi har pyntat lite, bakat lite o bara myst. Rikard har nog varit ute o skottat 4 gånger, o då har vi bara en liten gång, Men han tyckte de va roligt så de va lika bra att låta honom hållas.

Imorn e de babysång som vi ska försöka ta oss till, men de kommer nog gå bra på ett lr annat sätt. Skotta fram bilen lr dra vagnen? beror på hur dags vi vaknar. :)

Igår va vi i lkpg o inhandlade lite julklappar. Vi fick även med oss en mam-flaska och nan-ersättning. Jag försöker juh sluta amma och med den ersättning och välling ohc med de flaskor vi hade så ville han inte ha. Imorse ville han inte ha sin gröt så ja testade me lite nan i den nya flaskan o slurp sa de. 160ml fick han i sig utan problem. Nu ikväll har han också fått en flaska o de gick lika bra de. Dessutom somnade han som en stock efteråt. nu får vi se hur natten blir, men ja har juh mjölk i bröstet eftersom han inte blivit ammad sen kl. 6 imorse.

Idag har de iaf varit en bra dag. Och de kan knappast bli annat med min underbara lilla familj. <3




Kommentarer
Postat av: sumpen

Gud vad Maxen e min lilla stora idol! :D

Har ni julfint hemma nu då? Niiiice i så fall, jag vill också pynta nu! Mitt julpynt kommer nog bestå av röda och gröna presentsnören i år med tanke på att det e alldeles för ambitiöst att faktiskt behöva LÄMNA campusbubblan för att få tag på julpynt som det bör vara! Snart ses vi!

Kram

2010-11-28 @ 20:09:29
URL: http://superbeccs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0