Livet e toppen

Oj ja känner mig väldigt lycklig idag. Ja har haft en underbart bra dag. Max e frisk
o vi har spenderat dagen med underbara mammor o underbara barn. Igår visste ja inte om Max
skulle vara frisk nog att åka någonstans idag men han kändes pigg så vi åkte till Lisandra o
o Milo kl.11. Sen blev de lite lek för barnen innan de va dax för barnen att äta. MAx var
inte alls hungrig då så vi lekte lite o väntade på att alla skulle ätit klart. Men han hann
bli så himla trött så han somnade i min famn, vilket inte hänt på väldigt länge. Mysigt men
lite jobbigt för ryggen. Men så fort alla ätit så gick vi en promenad, inte så lång men lagom
för att alla utom Milo skulle somna. Väl tillbaka hann vi mammor få lite god kyckling o pasta
sallad i oss innan barnen vaknade igen. Sen va de lite mer lek innan vi åkte hem igen vid 4.
MAx somnade i bilen hem och fortsatte sova en stund hemma. Så ja passade på att beställa hem
lite kort. De fanns visst ett par i datorn. I min Max-mapp så hade ja 610 bilder. De e 4bilder
per dag. :)
Max fick ett bad idag o han var överlycklig. DEssutom fick han prova sin gåstol lite. O han
tog sig faktiskt framåt i den. Kul o se. Han e underbar min lilla pojke. :)
Oj ja känner mig väldigt lycklig idag. Ja har haft en underbart bra dag. Max e frisk o vi har spenderat dagen med underbara mammor o underbara barn. Igår visste ja inte om Max skulle vara frisk nog att åka någonstans idag men han kändes pigg så vi åkte till Lisandra o Milo kl.11. Sen blev de lite lek för barnen innan de va dax för barnen att äta. MAx var inte alls hungrig då så vi lekte lite o väntade på att alla skulle ätit klart. Men han hannbli så himla trött så han somnade i min famn, vilket inte hänt på väldigt länge. Mysigt menlite jobbigt för ryggen. Men så fort alla ätit så gick vi en promenad, inte så lång men lagom för att alla utom Milo skulle somna. Väl tillbaka hann vi mammor få lite god kyckling o pastasallad i oss innan barnen vaknade igen. Sen va de lite mer lek innan vi åkte hem igen vid 4.


Max somnade i bilen hem och fortsatte sova en stund hemma. Så ja passade på att beställa hem lite kort. De fanns visst ett par i datorn. I min Max-mapp så hade ja 610 bilder. De e 4bilder per dag. :)


Max fick ett bad idag o han var överlycklig. Dessutom fick han prova sin gåstol lite. O han tog sig faktiskt framåt i den. Kul o se. Han e underbar min lilla pojke. :)


Max o vår söta kisse.

Max sover med elefanten över huvudet

"Värdparet"

Johanna, Molle, Emma o Lowa

Ella lånade Max

Emma o Wille


Kommentarer
Postat av: eva

de är kul med mammaträffar =)

synd att man inte har såna när man får andra barnet =/

2010-10-07 @ 16:56:44
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: eva

jo vi "fixade" våra träffar själva oxå , fast det var ju mammorna från föräldrautbildningen som jag har träffat. man går ju ingen sån med andra barnet så blir de lite annat.

allt är bra med barna =)

om ni är friska nu får ni gärna komma och hälsa på nån dag !

2010-10-07 @ 17:28:46
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0