vinter igen?

Igår skulle vi möta Mikaela o alexander för en lunch o en promenad. Först blev jag sen pga snön, de tar tid o dra vagnen i snön. Vart e plogbilarna? De brukar ta mej 10 min att gå till stationen, igår tog de 20. O jobbigt e de dessutom. En luch på gusto blev de iaf, men promenaden struntade vi i. Vi hade juh iaf en bit hem båda två fast åt olika håll. De va nog tur för ja va totalt slut när ja väl kommit hem.

På kvällen sen va de dags för sim igen. tidigare har vi gått 10,30 på tisdagar men nu har vi bytt till torsdagkvällar kl.19 för att vi ska kunna gå båda två. O de va verkligen skillnad. Nog har ja tyckt att de har varit väldigt mysigt o gå på sim men de e inget emot att gå alla tre. Vi trodde att Max skulle va jättetrött för han brukar sova vid 18-18,30 men igår kände han nog på sig att de va nått på gång för han va jättepigg. O han va överlycklig för att vara tillbaka på simmet. De va mycke roligare igår me, för på tisdagar har vi varit max 4 föräldrar o 4 barn, igår va vi 7barn o typ 10 föräldrar. De va visserligen lite mindre plats men mycke trevligare. :)

Nu sitter jag o e lite sur över snön som fortsätter att komma, men de spelar inte så stor roll för jag ser fram emot en lunch med Max, Lina, hanna o Max. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0