2 september

En helt vanlig måndag, typ. lämna på dagis, jobba, hämta på dagis, hämta vår nyservade bil, hem o träffa Ella, träna.

Ella e hemma i en vecka men ärligt talat känns de stressigt. man vill ju gärna träffa henne så mycket man kan eftersom hon inte e hemma så ofta, men jösses va mycket som ska hinnas med.

Idag blev de baspass med Elaine. vi fick köra en variant av en wod hon körde på solid open i helgen. en jäkla massa burpees. jag hoppas jag kan få ihop fler "vanliga" pass i veckan. ja blir aldrig riktigt nöjd av baspass längre, eller iaf inte på måndagar. men vi tar igen de imorn. :)

väl hemma hade Maia lagt sig o jag fick läsa för Max. just nu läser vi om rymden, alltså faktabok. vi rabblar planeter, han kan dom allihop med lite starthjälp. kul. :)

för övrigt sitter ja o e förbannad på min jäkla fot, hur läker man en stukad fot snabbast utan vila? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0