En vecka senare

En vecka höll ja i mitt bloggande. bra gjort. :) ska ge mej på en liten sammanfattning.
Lördag va de full rulle, upp kvart över 7 för o baka 4 plåtar muffins. Sen drog ja iväg till boxen o tränade en timme. efter körde några stycken första kvalwoden till nordic showdown. kul o se. :)
på kvällen sen hade pappa 50-årsfest men för min del innebar de barnpassning o en superledsen Maia. de va synd.

Söndag fick ja vila, då åkte Rikard o barnen till normlösa för o fira Simon. de va underbart skönt o va hemma själv. sen fick ja inte riktigt så mycket gjort som ja tänkt men va fasen.

Måndag- jobb, dagis o träning. de va bänkpress som gällde. 5-5-5. jag körde två på 45kg o den sista på 50kg. som vanligt va ja inte riktigt nöjd när ja gick därifrån. fick me mwj en riktigt flåswod me. 12-9-6-3-6-9-12 av pullups, burpees o boxjumps. jag körde dock bara dom 21 första av boxjumpen pga min fot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0